Προϊόντα για και η μηχανική (691)

Στηρίγματα κινητήρα - Κινητά καρότσια λειτουργίας RWB και Καθολικά στηρίγματα κινητήρα

Στηρίγματα κινητήρα - Κινητά καρότσια λειτουργίας RWB και Καθολικά στηρίγματα κινητήρα

Οι μεταφερόμενοι κινητήρες υποστηρίζουν τη μείωση των χρόνων αδράνειας του δοκιμαστικού κρεβατιού κινητήρα, καθώς οι κινητήρες μπορούν να κατασκευαστούν και να δοκιμαστούν ξεχωριστά. Οι τοποθετημένοι κινητήρες μπορούν να συνδεθούν γρήγορα και χωρίς καμία προσπάθεια στο δοκιμαστικό κρεβάτι κινητήρα. Οι κινητές καρότσες RWB και οι Καθολικοί Υποστηρικτές Κινητήρων μπορούν να χρησιμοποιηθούν με δυναμόμετρα MP και με άλλα κατάλληλα δυναμόμετρα (από την Weinlich ή άλλους κατασκευαστές). Ο αρθρωτός τους σχεδιασμός επιτρέπει την αλληλεπίδραση και την επαναχρησιμοποίηση. Οι RWB είναι κινητές χάρη στους περιστρεφόμενους τροχούς. Έχουν μέγιστη χωρητικότητα φορτίου 800 kg. Μια κινητή καρότσα RWB διαθέτει χαμηλό πλαίσιο βάσης από το οποίο οι μεμονωμένες υποστηρίξεις οδηγούν στα σημεία στερέωσης του κινητήρα. Με αυτόν τον σχεδιασμό, όλα τα μέρη του κινητήρα μπορούν να προσεγγιστούν όσο το δυνατόν καλύτερα. Χάρη στην στιβαρή και αποδεδειγμένη κατασκευή της, η κινητή καρότσα είναι ικανή να αντεπεξέλθει στην πίεση κατά τη διάρκεια των δοκιμών ισχύος. Οι Καθολικοί Υποστηρικτές Κινητήρων έχουν υψηλότερη χωρητικότητα φορτίου (1000 kg και 2000 kg) από τους RWB.
Δοκιμαστικοί πάγκοι για κινητήρες HV(U) - υδροστατικοί με χαμηλή αδράνεια

Δοκιμαστικοί πάγκοι για κινητήρες HV(U) - υδροστατικοί με χαμηλή αδράνεια

Δυναμόμετρα φρεναρίσματος υδροστατικής χαμηλής αδράνειας, ψυχόμενα με νερό ή αέρα. Για τη δοκιμή, π.χ. κινητήρων εσωτερικής καύσης υψηλής ταχύτητας όπως οι κινητήρες αλυσοπρίονων, ή κινητήρων εσωτερικής καύσης χαμηλής ταχύτητας. Εύρος ισχύος: 1 kW ... π.χ. HVU 5/1 ή HVU 10/1 για κινητήρες αλυσοπρίονων, ή HV 30/1 για κινητήρες εσωτερικής καύσης χαμηλής ταχύτητας. Οι πάγκοι δοκιμών ισχύος κινητήρα HV μπορούν να δοκιμάσουν κινητήρες εσωτερικής καύσης χαμηλής ταχύτητας, ακόμη και με έναν μόνο ή λίγους κυλίνδρους, σε όλο το εύρος στροφών τους χωρίς επικίνδυνες δονήσεις. Ένας απλός άξονας μετάδοσης είναι αρκετός. Στοιχεία απορρόφησης ή ένα συμπλέκτη απορρόφησης είναι περιττά. Μπορούν να ψυχθούν με νερό ή αέρα. Με ψύξη με νερό, είναι μεταφερόμενα ως πλήρης μονάδα, δεν απαιτούν ειδικά θεμέλια και είναι λειτουργικά μετά από μόνο μερικές ώρες προετοιμασίας.
Ρομποτικό Σύστημα RS 1 - RS 1

Ρομποτικό Σύστημα RS 1 - RS 1

Το σύστημα ρομπότ RS 1 είναι μια πλήρως ανεπτυγμένη συνδυαστική κυψέλη για την αυτοματοποίηση παλετών και εργαλείων. Το ρομπότ λειτουργεί πλήρως αυτόματα και μπορεί ευέλικτα να πιάνει, να σφίγγει και να αποθηκεύει εργαλεία έως 15 κιλά και παλέτες έως 60 κιλά. Το RS 1 εγγυάται ασφαλή παραγωγή 24/7, κερδίζοντας τους πελάτες με μέγιστη ευελιξία και παραγωγικότητα! Η έννοια αποθήκευσης ραφιών προσφέρει έναν ασυνήθιστα υψηλό βαθμό αυτόνομης λειτουργίας. Η αλλαγή του γάντζου και της συσκευής είναι πλήρως αυτόματη και ο πλήρως λειτουργικός σταθμός ρύθμισης επιτρέπει την παράλληλη ρύθμιση παλετών, φορέων εργαλείων και εργαλείων με την κύρια λειτουργία. Αυτό σημαίνει ότι το RS 1 μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως λύση αυτοματοποίησης για πολύ ποικιλόμορφες εργασίες κατεργασίας. 1-Σύστημα Μηχανών: C 12, C 22, C 32, C 42, C 250, C 400 2-Σύστημα Μηχανών: C 12, C 22, C 32, C 42, C 250, C 400 Εμβαδόν: περίπου 12 τ.μ., Βάρος μεταφοράς εργαλείων: 15 κιλά Βάρος μεταφοράς παλετών: 60 κιλά
Δυναμόμετρο φρένων EV

Δυναμόμετρο φρένων EV

Ηλεκτρικοί γεννήτριες, φορτισμένοι με αντιστάσεις, αερόψυκτοι, με χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης. Για τη δοκιμή κινητήρων επιβατικών αυτοκινήτων, κινητήρων φορτηγών και μονάδων κίνησης με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Για τη δοκιμή κινητήρων επιβατικών αυτοκινήτων, κινητήρων φορτηγών και μονάδων κίνησης με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όταν το ηλεκτρικό δίκτυο για μετατροπείς συχνότητας είναι αδύναμο, το ψυκτικό νερό δεν είναι διαθέσιμο ή η ψύξη με νερό δεν είναι επιθυμητή, οι αερόψυκτες φρένες επαγωγής δεν είναι επαρκείς.
Μέτρηση Κατανάλωσης για Μηχανές Εσωτερικής Καύσης

Μέτρηση Κατανάλωσης για Μηχανές Εσωτερικής Καύσης

Αυτόματη βαρυμετρική προσδιορισμός της ειδικής κατανάλωσης καυσίμου (be). Αυτόματη βαρυμετρική προσδιορισμός της ειδικής κατανάλωσης καυσίμου (be) σε μικρούς κινητήρες, κινητήρες αυτοκινήτων και μεγάλους κινητήρες. Ζυγαριά ακριβείας με σύνδεση δεδομένων στον υπολογιστή MP για αυτόματη υπολογισμό της ειδικής κατανάλωσης καυσίμου. Επιλογή: Αυτόματη τεκμηρίωση των μετρήσεων. Εκτύπωση καμπυλών μετρήσεων με το πρόγραμμα χρήστη PC Diagram για Windows ή άμεση εκτύπωση αναφορών μετρήσεων μέσω του υπολογιστή MP. Πλεονεκτήματα της βαρυμετρικής μέτρησης: - απλή - ακριβής: καμία επιρροή από διακυμάνσεις πυκνότητας (π.χ. λόγω διακυμάνσεων θερμοκρασίας ή φυσαλίδων) - οικονομική: ένα σύστημα αρκεί για διάφορους τύπους καυσίμου - χαμηλή συντήρηση: διατήρηση της ακρίβειας μέσω απλής βαθμονόμησης
Συναρμολόγηση αυτοκινητηρίων κινητήρων - Συναρμολόγηση και προετοιμασία κινητήρων εσωτερικής καύσης για δοκιμές

Συναρμολόγηση αυτοκινητηρίων κινητήρων - Συναρμολόγηση και προετοιμασία κινητήρων εσωτερικής καύσης για δοκιμές

Οι πειραματικοί κινητήρες είναι τοποθετημένοι στους κινητούς μας φορείς RWB, οι οποίοι είναι ανθεκτικοί στους κραδασμούς, σχεδιασμένοι για γρήγορη σύνδεση με τον πάγκο δοκιμών και προορισμένοι για τη βαρυμετρική μέτρηση της ειδικής κατανάλωσης καυσίμου, σύμφωνα με το πρότυπό μας ή κατόπιν παραγγελίας.
Στηρίγματα κινητήρα - Στηρίγματα κινητήρα για δοκιμές ισχύος κινητήρων σε δοκιμαστική βάση ή χωρίς φορτίο

Στηρίγματα κινητήρα - Στηρίγματα κινητήρα για δοκιμές ισχύος κινητήρων σε δοκιμαστική βάση ή χωρίς φορτίο

Καρότσι με ρόδες RWB: Κιτ συναρμολόγησης για στηρίγματα κινητήρα για δοκιμές ισχύος κινητήρων σε πάγκο δοκιμών ή για την εξυπηρέτηση κινητήρων χωρίς φορτίο. Σταθερά, ανθεκτικά στις δονήσεις, αρθρωτά, επαναχρησιμοποιήσιμα. Καθολικοί φορείς κινητήρα έχουν μεγαλύτερη ικανότητα φόρτωσης, είναι ελαστικοί και μπορούν να μεταφέρονται με κατάλληλους γερανούς.
Δοκιμαστική πλατφόρμα κινητήρα σε κοντέινερ - Δοκιμές ισχύος σε κινητήρες εσωτερικής καύσης σε κοντέινερ.

Δοκιμαστική πλατφόρμα κινητήρα σε κοντέινερ - Δοκιμές ισχύος σε κινητήρες εσωτερικής καύσης σε κοντέινερ.

Για παράδειγμα : Κοντέινερ 40 ποδιών για εγκατάσταση σε εξωτερικό χώρο για δοκιμές ισχύος σε κινητήρες εσωτερικής καύσης με όλους τους τύπους δυναμόμετρων. Ανάλογα με το σχεδιασμό του δυναμόμετρου που χρησιμοποιείται, απαιτείται εξωτερική τροφοδοσία (π.χ. με νερό ψύξης) εκτός από την ηλεκτρική τροφοδοσία. Οι γερανοί ή άλλες συσκευές ανύψωσης δεν είναι απαραίτητοι χάρη στις κινητές βάσεις κινητήρων μας.
Εξοπλισμός επίδειξης για τεχνική εκπαίδευση - Δοκιμαστικές βάσεις κινητήρων και κινητήρες επίδειξης για τεχνική εκπαίδευση

Εξοπλισμός επίδειξης για τεχνική εκπαίδευση - Δοκιμαστικές βάσεις κινητήρων και κινητήρες επίδειξης για τεχνική εκπαίδευση

Μονάδες εξοπλισμού για τεχνική εκπαίδευση σε κινητήρες υπό ρεαλιστικές συνθήκες λειτουργίας: υπό φορτίο στον δυναμόμετρο κινητήρα. Εφαρμογές ανάλογα με το πεδίο παράδοσης: ροπή, ισχύς = f(ταχύτητα), ειδική κατανάλωση sfc = f(ταχύτητα, ισχύς) (βαρυμετρική, επιλέξιμη αυτόματα). Οι παραπάνω δοκιμές μπορούν να πραγματοποιηθούν με διάφορους τρόπους: συμβατικά ή υποστηριζόμενες από τον υπολογιστή MP του δοκιμαστικού κρεβατιού ή με αυτόματη τεκμηρίωση μέσω άμεσης εκτύπωσης ή μέσω υπολογιστή. θερμική ισορροπία (απαιτείται υπολογιστής), πραγματική λειτουργία ενός κιβωτίου ταχυτήτων (αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μόνο με υπολογιστή), διάγραμμα p-V (απαιτείται υπολογιστής). Οι λειτουργίες του κινητήρα και του ελέγχου του κινητήρα ανάλογα με το φορτίο μπορούν να αποδειχθούν χρησιμοποιώντας αναλυτές κινητήρων, αναλυτές καυσαερίων και άλλα μετρητικά όργανα. Πίνακες σφαλμάτων συγκεκριμένων μοντέλων επεκτείνουν τις ποικιλίες επίδειξης και επιτρέπουν μια πρακτική διάγνωση σφαλμάτων. Σύγκριση διαφορετικών κινητήρων υπό μια συγκεκριμένη πτυχή μέσα σε ένα μάθημα.
Πρίζα RO-130

Πρίζα RO-130

Συνδετήρας διαμπερούς οπής με ελατήριο για υποδοχές 4 mm; Τύπος στερέωσης καλωδίου: Βίδα σύσφιξης, μέγιστη διάμετρος καλωδίου 3 mm, υπό όρους ασφαλής στην επαφή.
SE Δοκιμαστική πλατφόρμα κινητήρων - βασισμένη σε υδρόψυκτους φρένους επαγωγής.

SE Δοκιμαστική πλατφόρμα κινητήρων - βασισμένη σε υδρόψυκτους φρένους επαγωγής.

ιδιαίτερα για τη δοκιμή κινητήρων επιβατικών αυτοκινήτων και κινητήρων φορτηγών έως 720 kW.
Σύγκριση καυσίμων σε κινητήρες εσωτερικής καύσης - Εξοπλισμός κινητήρα για γρήγορη αλλαγή καυσίμων στον κύκλο καυσίμου.

Σύγκριση καυσίμων σε κινητήρες εσωτερικής καύσης - Εξοπλισμός κινητήρα για γρήγορη αλλαγή καυσίμων στον κύκλο καυσίμου.

Δύο τύποι καυσίμου αλλάζουν στον κινητήρα επανειλημμένα χωρίς να αναμειγνύονται. Έτσι, και οι μικρές διαφορές στην ειδική κατανάλωση, τις εκπομπές και άλλες τιμές που μετρώνται στον κινητήρα και επηρεάζονται από το καύσιμο θα είναι σαφώς ορατές. Ο κινητήρας φορτίζεται από ένα ζευγμένο δυναμόμετρο φρεναρίσματος (εργαστήριο δοκιμών κινητήρα). Στο εργαστήριο δοκιμών, μπορούν να ρυθμιστούν διαφορετικές συνθήκες φορτίου. Η αναπαραγωγιμότητα των πειραμάτων εξασφαλίζεται από τη σταθεροποίηση της ταχύτητας και την αυτόματη βαρυμετρική προσδιορισμό της ειδικής κατανάλωσης καυσίμου του υπολογιστή MP. Παράδειγμα εφαρμογής: Δοκιμή της αποδοτικότητας πρόσθετων καυσίμου ή άλλων τύπων προεπεξεργασίας καυσίμου.
Δοκιμαστικές Στάσεις Ικανότητας Κινητήρα SE

Δοκιμαστικές Στάσεις Ικανότητας Κινητήρα SE

Δυναμόμετρο φρένων με υδρόψυκτη φρένα επαγωγής, ειδικά για τη δοκιμή κινητήρων επιβατικών αυτοκινήτων και φορτηγών. Ικανότητα ισχύος: ... 720 kW Διαθέσιμες διάφορες διαστάσεις. Δυναμόμετρο φρένων με υδρόψυκτη φρένα επαγωγής: Ικανότητα ισχύος έως 720 kW
YSTRAL PiloTec / PiloTec-Εργοστάσιο - Ειδικές για εφαρμογές διαδικασίες για όλες τις βιομηχανίες

YSTRAL PiloTec / PiloTec-Εργοστάσιο - Ειδικές για εφαρμογές διαδικασίες για όλες τις βιομηχανίες

Η τελευταία γενιά των πολυλειτουργικών συστημάτων επεξεργασίας YSTRAL PiloTec σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε διαδικασίες παραγωγής σε εργαστηριακή κλίμακα. Βασισμένη στην τεχνολογία Conti-TDS, η σκόνη μπορεί να εισαχθεί χωρίς σκόνη, να υγρανθεί και να διασπαρεί υπό κενό σε μία μόνο διαδικασία. Μια απλή αλλαγή εργαλείων επιτρέπει τη λειτουργία των μονάδων σε καινοτόμες διαδικασίες Multi-Z ή Z Inline με συστήματα κοπής πολλαπλών επιπέδων με υψηλή ακρίβεια. Καθιερωμένες διαδικασίες και μια συγκεκριμένη είσοδος ενέργειας ανεξάρτητη από το μέγεθος της παρτίδας εγγυώνται ότι θα επιτύχετε εξαιρετικά και ομοιόμορφα αποτελέσματα. Αυτά μπορούν να μεταφερθούν χωρίς προβλήματα στο πρότυπο παραγωγής - μια ασφαλής κλιμάκωση για τα συστήματα επεξεργασίας ystral. Η αρθρωτή κατασκευή επιτρέπει την επέκταση σε συστήματα επεξεργασίας PiloTec-Plant με τεχνολογία ανάμειξης ystral, συστήματα χειρισμού σκόνης και υγρών, τεχνολογία μέτρησης και αισθητήρες, ανυψωτικά και άλλες αρθρωτές συνιστώσες. Απόδοση: 4 kW Στροφές: Έως 12.000 min-1 μετατροπέας συχνότητας Ταχύτητα κοπής: έως 60 m/s Τάση: 230 / 400 V, 50 Hz Υλικό: Ανοξείδωτο χάλυβα 1.4404 (AISI 316 L) Ικανότητα εισαγωγής σκόνης: έως 15 kg/min Μέγεθος παρτίδας: ευέλικτο από 5 l έως 200 l
Υποδοχή RO-186

Υποδοχή RO-186

Υποδοχή για βύσμα Ø 2,6 mm με μη μονωμένο σημείο συγκόλλησης, εξωτερική σπείρωμα M5
YSTRAL PiloTec / PiloTec-Φυτεία - τεχνολογία ystral σε εργαστηριακή και πιλοτική κλίμακα

YSTRAL PiloTec / PiloTec-Φυτεία - τεχνολογία ystral σε εργαστηριακή και πιλοτική κλίμακα

Η πιο πρόσφατη γενιά πολυλειτουργικών εγκαταστάσεων YSTRAL PiloTec σας προσφέρει τη δυνατότητα να εφαρμόσετε διαδικασίες παραγωγής και σε εργαστηριακή κλίμακα. Με βάση την τεχνολογία Conti-TDS, είναι δυνατή η σκόνη να απορροφάται χωρίς σκόνη, να υγραίνεται και να διασκορπίζεται υπό κενό σε μία μόνο διαδικασία. Η απλή αλλαγή εργαλείων επιτρέπει τη λειτουργία με την καινοτόμο μέθοδο Multi-Z ή Z-Inline με υψηλής ακρίβειας πολυβάθμια συστήματα κοπής. Καθιερωμένες διαδικασίες και μια συγκεκριμένη εισροή ενέργειας ανεξάρτητη από το μέγεθος της παρτίδας σας εγγυώνται εξαιρετικά και σταθερά αποτελέσματα. Αυτά μπορούν να μεταφερθούν εύκολα σε κλίμακα παραγωγής – μια ασφαλής κλιμάκωση για την κατασκευή εγκαταστάσεων ystral. Η αρθρωτή κατασκευή επιτρέπει την επέκταση σε εγκατάσταση PiloTec-Plant με τεχνολογία ανάμειξης ystral, συστήματα χειρισμού σκόνης και υγρών, μετρητική τεχνολογία και αισθητήρες, ανυψωτικά και άλλες αρθρωτές συνιστώσες. Ικανότητα: 4 kW Ταχύτητα: Έως 12.000 min-1 μετατροπέας συχνότητας Ταχύτητα κοπής: έως 60 m/s Τάση: 230 / 400 V, 50 Hz Διασκορπιστική κάμερα: Ανοξείδωτο χάλυβα 1.4404 (AISI 316 L) Ικανότητα απορρόφησης σκόνης: έως 15 kg/min Μέγεθος παρτίδας: ευέλικτο από 5 l έως 200 l
Συστήματα Αυτοματισμού Χειρισμού - HS flex

Συστήματα Αυτοματισμού Χειρισμού - HS flex

Η οικογένεια HS flex αναπτύχθηκε με στόχο την "μέγιστη παραγωγικότητα". Οι εργονομικές πτυχές έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως, προκειμένου να επιτρέπουν γρήγορη και χωρίς κόπωση εργασία για τους χειριστές και το προσωπικό συντήρησης σε κάθε δυνατή εργασιακή κατάσταση. Το σύστημα χειρισμού HS flex μπορεί να προσαρμοστεί σε έξι διαφορετικά κέντρα κατεργασίας HERMLE. Με βάρος μεταφοράς έως 450 kg συμπεριλαμβανομένης της πλάκας και αποθηκευτικό όγκο έως 50 θέσεις πλάκας, το HS flex καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών. Συμβατά κέντρα κατεργασίας: C 250, C 400, C 12, C 22, C 32, C 42 Πλάκα, Μονοκόνους και Διπλόκονους: 240 x 320 mm έως 500 x 400 mm Μέγιστο βάρος μεταφοράς: μέγιστο 450 kg Θέσεις αποθήκευσης ραφιών: έως 25 θέσεις αποθήκευσης
Μηχανές καύσης για δοκιμές - Συναρμολόγηση και προετοιμασία μηχανών καύσης για δοκιμές

Μηχανές καύσης για δοκιμές - Συναρμολόγηση και προετοιμασία μηχανών καύσης για δοκιμές

Συναρμολογούμε κινητήρες για δοκιμές με ή χωρίς φορτίο, έτοιμους για υπηρεσία σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη. Δεν έχει σημασία αν η εταιρεία μας παρέχει αυτούς τους κινητήρες ή αν τους διαθέτετε εσείς.
Πρίζα RO-182

Πρίζα RO-182

Μικροσκοπικός βύσμα με σταυρωτή σχισμή για υποδοχές 2,6 mm με εγκάρσια οπή για βύσματα 2,6 mm, τύπος στερέωσης καλωδίου: βίδα σφιγκτήρα, μέγιστη διάμετρος καλωδίου 2 mm, υπό όρους ασφαλές στην αφή.
Pilot - Σταθμός Ελέγχου για Δοκιμαστικούς Πάγκους Μηχανών

Pilot - Σταθμός Ελέγχου για Δοκιμαστικούς Πάγκους Μηχανών

Θέση παραγγελίας για τη λειτουργία του δυναμόμετρου και της μηχανής και για την εκπόνηση των προγραμμάτων. Η εκπόνηση των προγραμμάτων δοκιμών δεν απαιτεί ειδικούς προγραμματισμού. Οι μεταβάσεις μεταξύ του χειροκίνητου ελέγχου και της εκτέλεσης των προγραμμάτων είναι εύκολες και ασφαλείς.
Μονάδα δοκιμών για κινητήρες φορτηγών - με αερόψυκτο ή υδρόψυκτο φρένο επαγωγής

Μονάδα δοκιμών για κινητήρες φορτηγών - με αερόψυκτο ή υδρόψυκτο φρένο επαγωγής

Μονοδιάστατο σύστημα που αποτελείται από μονάδα ελέγχου με υπολογιστή MP, δυναμόμετρο και κινητήρα φορτηγού σε καθολική στήριξη κινητήρα. Μονοδιάστατο σύστημα που αποτελείται από: - μονάδα ελέγχου με υπολογιστή MP, - δυναμόμετρο (με φρένο επαγωγής αέρα ή με φρένο επαγωγής νερού) - και (κινητήρα φορτηγού σε) καθολική στήριξη κινητήρα. Επιλογή: Εξοπλισμός για μέτρηση κατανάλωσης καυσίμου σε μεγάλους κινητήρες για αυτόματη βαρυμετρική προσδιορισμό της συγκεκριμένης κατανάλωσης καυσίμου (sfc).
Υποδοχή RO-170

Υποδοχή RO-170

Υποδοχή για βύσμα Ø 4 mm με μονωμένη διέλευση και μονωτικό καπάκι, Εξωτερική σπείρωμα M6 x 0,75
Κέντρο κατεργασίας C 42 - Ένα CNC κέντρο κατεργασίας υψηλής απόδοσης - Συνδυασμένη κατεργασία τόρνου και φρέζας

Κέντρο κατεργασίας C 42 - Ένα CNC κέντρο κατεργασίας υψηλής απόδοσης - Συνδυασμένη κατεργασία τόρνου και φρέζας

Η επεξεργασία 5 αξόνων και 5 πλευρών διασφαλίζει ότι η C 42 είναι κατάλληλη για χρήση σε όλους τους τομείς. Με βέλτιστα προσαρμοσμένες διαδρομές κίνησης ανάλογα με το μέγεθος του εργpiece και σχεδιασμένη αποκλειστικά για εφαρμογές 5 αξόνων, η C 42 πληροί τις απαιτήσεις για μέγιστη ακρίβεια και ελάχιστες ανοχές με το παραπάνω. Είτε πρόκειται για κατασκευή εργαλείων και μορφών, ιατρική τεχνολογία, αεροναυπηγική, κατασκευή μηχανών και συσκευών, τεχνολογία κινητήρων και αγώνων ή βιομηχανία προμηθευτών: η C 42 είναι παρούσα σε όλους τους κλάδους. Το συμπαγές, ενσωματωμένο στο βασικό σώμα, δακτυλιοειδές εργαλείο αποθήκευσης λειτουργεί με την αρχή Pick-up – μπορεί δηλαδή να αλλάζει τα εργαλεία γρήγορα. Στην τυπική έκδοση, η C 42 προσφέρει χώρο για 42 εργαλεία, αλλά μπορεί να επεκταθεί σε 192 θέσεις. Το πάνελ ελέγχου μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα στον εκάστοτε χρήστη. Ένα μοντέλο της σειράς MT - φρεζάρισμα και στροφή σε μία στήριξη. Ακόμη και με τον περιστρεφόμενο πάγκο, μπορούν να εκτελούνται όλες οι διαδικασίες στροφής. Διαδρομές κίνησης άξονα X: 800 mm Διαδρομές κίνησης άξονα Y: 800 mm Διαδρομές κίνησης άξονα Z: 550 mm Γραμμικές ταχύτητες (δυναμική) X-Y-Z: 45-45-40 m/min (60-60-60 min/min) Γραμμική επιτάχυνση (δυναμική) X-Y-Z: 6 (10) m/s² Γραμμική δύναμη τροφοδοσίας X-Y-Z: 8500 N Μέγιστο άνοιγμα: 700 mm Μέγιστη διάμετρος εργpiece: Ø 800 mm Μέγιστο ύψος εργpiece: 560 mm Διαταραχή (άξονας A) σε θέση 0°: Ø 990 mm
YSTRAL PiloTec / PiloTec-Φυτεία - τεχνολογία ystral στο εργαστήριο και τεχνολογικό πρότυπο

YSTRAL PiloTec / PiloTec-Φυτεία - τεχνολογία ystral στο εργαστήριο και τεχνολογικό πρότυπο

Η τελευταία γενιά πολυλειτουργικού εξοπλισμού διαδικασιών YSTRAL PiloTec σας προσφέρει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσετε καθιερωμένες διαδικασίες παραγωγής σε εργαστηριακή κλίμακα. Χάρη στην τεχνολογία Conti-TDS, η σκόνη μπορεί να εισαχθεί, να υγρανθεί και να διασπαρεί υπό κενό, χωρίς σκόνη και σε μία μόνο λειτουργία. Τα εύχρηστα εναλλάξιμα εργαλεία επιτρέπουν τη λειτουργία χρησιμοποιώντας τη καινοτόμο διαδικασία Multi-Z ή Z-Inline με συστήματα υψηλής ακρίβειας πολλαπλών σταδίων δακτυλίων κοπής. Καθιερωμένες διαδικασίες και μια συγκεκριμένη εισροή ενέργειας ανεξάρτητη από το μέγεθος της παρτίδας εγγυώνται εξαιρετικά και συνεπή αποτελέσματα. Αυτά μπορούν να μεταφερθούν εύκολα σε κλίμακα παραγωγής - μια ασφαλής κλιμάκωση στην κατασκευή εργοστασίων ystral. Ο αρθρωτός σχεδιασμός επιτρέπει την επέκταση στη διαδικασία PiloTec-Plant με τεχνολογία ανάμειξης ystral, συστήματα για τη διαχείριση σκόνης και υγρών, μετρητική τεχνολογία και αισθητήρες, ανυψωτικές βάσεις καθώς και άλλα αρθρωτά στοιχεία. Ικανότητα: 4 kW Ροή υγρού: 0.2 - 14 m³/h Ρυθμός κοπής: Έως 60 m/s Τάση: 230 / 400 V, 50 Hz Θάλαμος διασποράς: Ανοξείδωτο χάλυβα 1.4404 Ικανότητα αναρρόφησης σκόνης: Έως 15 kg/min Μέγεθος παρτίδας: Ευέλικτο 5 l έως 200 l
Τεχνολογία ελέγχου και μέτρησης για δοκιμαστικές βάσεις κινητήρων - MP Υπολογιστής για δοκιμαστικές βάσεις κινητήρων

Τεχνολογία ελέγχου και μέτρησης για δοκιμαστικές βάσεις κινητήρων - MP Υπολογιστής για δοκιμαστικές βάσεις κινητήρων

Ο υπολογιστής MP είναι μια άνετη, ολοκληρωμένη και εύκολη στη χρήση μονάδα αξιολόγησης, απεικόνισης και ελέγχου για διάφορους τύπους δοκιμαστικών κρεβατιών κινητήρων. Η σαφής και εργονομική διάταξή του διευκολύνει τη δουλειά με το δοκιμαστικό κρεβάτι. Οι επιθυμητές φορτίσεις μπορούν να ρυθμιστούν γρήγορα και εύκολα. Δεν απαιτούνται ειδικοί. Πολλές προαιρετικές πρόσθετες λειτουργίες αυξάνουν την άνεση του υπολογιστή MP. Η διατήρηση μόνιμης ακρίβειας στη μέτρηση ροπής διευκολύνεται από μια ημι-αυτόματη ρουτίνα βαθμονόμησης. Υπάρχοντα δοκιμαστικά κρεβάτια κινητήρων/μοτέρ μπορούν να εκσυγχρονιστούν με έναν υπολογιστή MP. Παραδείγματα προαιρετικών πρόσθετων λειτουργιών: - Αυτόματη βαρυμετρική προσδιορισμός της συγκεκριμένης κατανάλωσης καυσίμου. - Πολλές δυνατότητες εξόδου και τεκμηρίωσης μετρημένων τιμών. - Απόκτηση μη ηλεκτρικών και ηλεκτρικών μετρητικών τιμών σε κινητήρες καύσης, ηλεκτρικές μηχανές κ.λπ. - Ειδικές λειτουργίες που απαιτούνται από ορισμένες μετρητικές εργασίες.
Πάγκοι δοκιμών για κινητήρες - Modular λύσεις για δοκιμές κινητήρων

Πάγκοι δοκιμών για κινητήρες - Modular λύσεις για δοκιμές κινητήρων

Τύποι κατασκευής: Δυναμόμετρο φρεναρίσματος με φρένο ρεύματος Foucault (ψυγμένο με αέρα ή νερό) Υδροστατικό δυναμόμετρο χαμηλής αδράνειας Δυναμόμετρο με φρένα στροβίλου νερού Δυναμόμετρο αναγέννησης, λειτουργία 4-Q (χαμηλής αδράνειας) Οι τομείς εφαρμογής: έρευνα, ανάπτυξη, διασφάλιση ποιότητας και εκπαίδευση.
Μηχανή υγρασίας σκόνης YSTRAL Conti-TDS - Μηχανή για υγρασία, διασπορά μέχρι πλήρη αποσυγκέντρωση

Μηχανή υγρασίας σκόνης YSTRAL Conti-TDS - Μηχανή για υγρασία, διασπορά μέχρι πλήρη αποσυγκέντρωση

Η συνδυασμένη χρήση διαφορετικών διαδικασιών σε μία μηχανή σας παρέχει μεγάλη δυνατότητα εκσυγχρονισμού: Οι χρόνοι παραγωγής ελαχιστοποιούνται, οι υπο-διαδικασίες εξαλείφονται πλήρως, και το κόστος παραγωγής μειώνεται. Η YSTRAL Conti-TDS βασίζεται στην ίδια αρχή με τον YSTRAL Inline Disperser. Ένα ειδικό σύστημα ρότορα-στάτορα δημιουργεί μεγάλη αρνητική πίεση και απορροφά σκόνη, χωρίς δημιουργία σκόνης και χωρίς απώλειες, απευθείας στο υγρό. Η εισαγόμενη σκόνη διασπάται άμεσα και υπό υψηλή κοπή. Καθαρή διαδικασία παραγωγής χάρη σε μια τροφοδοσία σκόνης χωρίς σκόνη και απώλειες, ακόμη και με σκόνες που είναι δύσκολες στην υγρασία, κολλώδεις ή σκόνες. Αναρρόφηση και διασπορά σκόνης απευθείας από σιλό (μέσω buffer hopper), big bag, χοάνη, σακί, βαρέλι κ.λπ. Βελτιστοποιημένο αποτέλεσμα: καλύτερη πέψη, υψηλότερη αποτελεσματικότητα των πρώτων υλών και υψηλότερη ποιότητα προϊόντος.
Σφιγκτήρας RO-129

Σφιγκτήρας RO-129

Μη μονωμένη σφιγκτήρας
Σύγκριση καυσίμου - σε κινητήρα εσωτερικής καύσης

Σύγκριση καυσίμου - σε κινητήρα εσωτερικής καύσης

Εξοπλισμός κινητήρα για γρήγορη αλλαγή μεταξύ δύο διαφορετικών καυσίμων εντός του κυκλώματος καυσίμου. Δύο τύποι καυσίμων αλλάζουν επανειλημμένα στον κινητήρα, χωρίς να αναμειγνύονται. Έτσι, ακόμη και οι μικρές διαφορές στην ειδική κατανάλωση, στις εκπομπές και σε άλλες παραμέτρους που μετρώνται στον κινητήρα είναι σαφώς αναγνωρίσιμες ανάλογα με τον τύπο καυσίμου. Ο κινητήρας υπόκειται σε φορτίο από δυναμόμετρο με φρένο (πάγκος δοκιμών). Ο πάγκος δοκιμών επιτρέπει τη ρύθμιση διαφορετικών καταστάσεων φορτίου του κινητήρα. Η επαναληψιμότητα των δοκιμών διασφαλίζεται μέσω της σταθεροποίησης της ταχύτητας και της αυτόματης βαρυμετρικής προσδιορισμού της ειδικής κατανάλωσης καυσίμου από τον υπολογιστή MP.
Δοκιμαστικοί κινητήρες / Κινητήρες Εσωτερικής Καύσης - Κινητήρες για Δοκιμές σε Δοκιμαστική Στάθμη Απόδοσης Κινητήρα

Δοκιμαστικοί κινητήρες / Κινητήρες Εσωτερικής Καύσης - Κινητήρες για Δοκιμές σε Δοκιμαστική Στάθμη Απόδοσης Κινητήρα

Δομή και προετοιμασία κινητήρων εσωτερικής καύσης για δοκιμές απόδοσης: Δημοσιογραφικοί κινητήρες για εκπαίδευση, Κατασκευή κινητήρων για έρευνα και ανάπτυξη. Οι δοκιμαστικοί κινητήρες είναι τοποθετημένοι σύμφωνα με τα πρότυπά μας σε δονητικά ανθεκτικούς τροχούς RWB, έτοιμοι για γρήγορη σύνδεση με τον πάγκο δοκιμών και για βαρυμετρική προσδιορισμό της ειδικής κατανάλωσης καυσίμου ή κατασκευάζονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη. Δεν έχει σημασία αν αυτοί οι κινητήρες προμηθεύονται από εμάς ή παρέχονται από εσάς.